Märkligt!

Visst är det väl märkligt att det regnar trots att det är minusgrader ute? Det slutar ju med att det blir ishalka på vägarna! Nice och köra bil..

Idag har vi hunnit med mycket, gjorde morgon vid nio.. aline har börjat vakna på nätterna igen (suck). Jag som trodde att hon hade börjat sova hela nätter, men där hade jag fel. Iallafall så är jag inne på tredje dagen med GI, vägde och mätte mig i morse och det blev glada resultat. Minus 1,5 kg och minskat 1,5 cm i midjan. NICE!
Frukosten blev som alltid någonting med ägg. Oftast är det omelett med bacon och ost, men idag stekte jag skinka och två ägg. Till det blev det en tomat. Det märkliga är att det är mättande, och man blir inte hungrig föränn det är dags för lunch.

Vid ett tiden åkte vi till bvc för att väga och mäta aline. Hela 64,8 cm och 6580 gr! Hon börjar bli stora tjejen nu.
Lite missnöjd är jag på bvc som inte ens fört in att aline har vaccinerats en gång, så nu blev det typ panik med andra vaccinet. Märliga människor, dom borde ju hålla bättre koll..

Har även hunnit på soptippen idag och kastat lite skräp. Jag har ju blivit så duktig att jag börjat sortera! På så sätt slipper man springa ut med hushållssopor lika ofta!:D

Och nu ikväll har jag städat som en jävla blådåre, så nu har jag ont i ryggen och ska lägga mig i soffan!

Förässten, aline har fått sitta i gåstol för första gången!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0