Lördag

Ja, en till lördag har just passerat..

Idag har jag faktist varit duktig. Jag kom att tänka på att det börjar vara dags att ta ner julpyntet, så nu är det gjort!
Var också ut på en långpromenad med atlas och aline, trodde det skulle bli skönt men det blåste så inåt helvetes mycket så jag frös mestadels av vägen. Nåja, hunden blev rastad och aline fick sova i vagnen en stund..

Nu ikväll har jag sett film hos maria. Filmen vi såg hette teeth tror jag. Värdelös.
Det handlade om en tjej som hade tänder mellan benen, så varje gång hon hade sex så trillade pillevinken på killen av.. Sikken otur. Hursomhelst skulle filmen vara hemskare än både saw och hostel, men ikket. Jag skulle vilja påstå att det var en porr-komedi..

Och snart kommer magnus hem, så skönt!

Nu väntar sängen, god natt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va roligt du oxå skaffat blogg :) Kram Sofie

2009-01-25 @ 21:51:41
URL: http://s0fiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0