Trevligt!

Emma kom hit i onsdags, och har åkt hem idag. Det var otroligt trevligt att hon kom och hälsade på, inte så ofta man får besök av skellefteå-bor. Vi har inte gjort speciellt mycket alls. Pratat massor och skottat en jäkla massa snö.
Vi färgade också håret på emma, men det första resultatet blev väl sådär.. Jag menar, vill man ha grön/lila/grått hår så hade det ju varit bra, men emma ville ha ljusbrunt med slingor, och efter en till färgning så blev det perfekt resultat!:D

Igår var vi på sjukan också. Var först meningen att jag skulle ta ett till blodtryck, men då hade jag tydligen missat tiden.. suck! Jag är expert på det.
Iallafall så passade jag på att boka en tid åt aline, hon har sån hemsk hosta. Och vi hade tur, hon fick tid redan kl två samma dag så vi ides inte ens gå hem. Och där emellan lyckades jag få ta ett bltr också, som den här gången var normalt? Jag måste tydligen dit en gång till för att ta ett till, och sen ska det bestämmas om jag ska träffa läkaren.

Aline fick träffa läkaren som undersökte henne, och det visar sig nog vara så att aline har astma. Så vi fick bricanyl utskrivet, som hon skulle ta på kvällen. Sagt och gjort, aline fick första dosen igårkväll, och sen somnade hon inte föränn typ kl tre.......... Så speedad har jag aldrig sett henne, hon dansade typ jitterbugg i sängen!

Vi har också börjat inviga morgonen med att äta lite gröt, och jag tror hon tycker det är gott. haha!

Det är svårt att få gröten in i munnen, och att den ska stanna kvar där. Mer än hälften åker ju ner på tröjan!

Jag har förässten klippt sönder mina skor också, blev så förbannat less på det där muddet som satt där, så jag klippte bort det och det blev faktist riktigt snyggt. Får lägga in en bild lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0