iskallt!

Antingen snöar det, eller så är det iskallt! Gud vad jag längtar till sommaren nu, när man kan ha ytterdörren öppen och bara springa ut och in barfota..

Idag har jag faktist varit duktig och ringt runt lite och ordnat grejer, bland annat ska jag ta tag i mina betyg och läsa upp dom.. Måste läsa upp samhälls och sjukvården..
Senare hade jag väl tänkt att jag skulle läsa vidare, men vi får se vad det blir till..

Har så enormt ont i nacken idag, måste ha sovit knasigt inatt..
Idag har jag ätit äcklig mat hela dagen! Till lunch blev det stekt kassler och broccoli. Jag vet inte vad som händer, men det är som att jag tappar saltkaret i maten minst en gång/dag. Blir på tok för salt. Får nog börja göra enligt recept igen och inte spela gordon längre. Och till middag blev det kött, och sallad. Gjorde däremot en TOKGOD champinjonsås, som jag seriöst skulle kunna leva på.
Det här med att äta mindre och motionera mer osv osv, det funkar fan inte.. Så nu kör jag en lättare variant av GI, trots att min hjärna och mitt hjärta kommer att förmultna. Men vad gör man inte för att se fin ut i sommar??
Har även nån sån där måltidsersättning som ska vara lite "gi" som jag brukar försöka äta när det blir bråttom vid t.ex lunch. Jag tänker något i stil med att "Hellre äta sån skit, än att inte äta alls"
Men det är inte lätt att svälja ner, för det smakar verkligen s k i t. Jaja, det är bara att hålla för näsan och svälja.

Imorgon ska jag faktist på inskolning, ska börja jobba lite smått så man får nån typ av vettig vardag några dagar i månaden. Ser faktist fram emot det...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va roligt ang inskolningen :)det är ju skönt att få göra lite annorlunda saker på dagarna ibland oxå! :)



Ja sommaren längtar vi verkligen till! :D Tänk va härligt!

2009-02-17 @ 15:36:14
URL: http://s0fiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0