Huvudvärk!

Idag sov jag alldelens för länge, vaknade inte föränn kl var kvart i elva. Då var redan magnus och aline vaken för länge sen, och han var snällt och lät mig sova.. Men att sova så länge är inte bra, för jag har alltid huvudvärk när jag vaknar..  Får se om det hjälper med alvedon..

Igår blev det en långpromenad i skogen, bara jag och atlas.
Gjorde lite sökövningar och han skötte sig finfint.
Dock tror jag att det var renar/älgar någonstans i skogen där vi gick, för atlas reste ragg och började morra helt utan anledning och nosen gick hela tiden. Egentligen är det otroligt vad det har snöat, atlas skulle in i skogen och springa, men det gick inte bra. Alldelens för mycket snö, så han försvann i princip under snön. När han skulle ut på vägen igen så var det ju problemet med att ta sig över plogkanten. Jag fick gå dit och hjälpa han över, för han fixade det inte själv.

Som ni ser så verkar det vara väldigt jobbigt haha!

Han fick också för sig att han skulle mörda en trädrot.


Idag ska vi fixa toaletten och snygga till den, vi ska sätta kakel så magnus håller på med det just nu. Sen vet jag inte om det är planer på att göra något åt kaklet i köket också..
Jag ska städa, och baka bullar! Jag är så duktig! Tyvärr så ska jag inte äta bullarna själv, inte ens en enda..
Men det går frammåt med viktnedgången iaf, i morse när jag vägde mig var det - 5 kg :D
Så jag ska stå emot dom där goda bullarna!

Imorgon, som också är känt som alla hjärtans dag, så blir det att gå ut och äta med Magnus, morgan, sofie, malin och oliver! Det ska bli trevligt, och efterrätten tar vi hemma hos oss. Då tror jag faktist att jag ska unna mig litegrann, det är ju trots allt alla hjärtans dag (dålig bortförklaring haha).

Magnus åker till norge igen på söndag, men jag blir kvar i åsele hela veckan iaf, sen får vi se hur länge dom blir borta om jag åker till skellefteå.. Iallafall så ska jag till malin den 21 för att fira hennes 20-årsdag!:D

Snart ska jag väl ut och röra på mig, bränna lite fett som det så fint heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0