En vecka avklarad!

Yes, nu är en hel vecka med stenhård GI avklarad och det visar resultat!
Vågen visade i morse - 3,5 kg, på vara en vecka!! Visst, mycket vatten.. men ändå, man blir enormt peppad till att fortsätta!
Tog även fram mitt kära måttband, och det visar på - 3 cm i midjan. YEYEYEYEYEYEY!!!!!!!! Det blir att köra en vecka till känner jag! Det värsta är ju ändå gjort nu, att få blodsockret på en jämt nivå och att komma in i matrutinerna. Jag känner mig inte sugen på godis överhuvudtaget, och jag går aldrig och är hungrig heller. Sover bättre på nätterna (dock lika trött när jag vaknar?) och jag mår bättre överhuvudtaget. Man känner sig ren och fräsch innuti haha!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer gärna och städar hos dig. Om du städar hos mig då vill säga. Det är ju alltid roligare att städa hos andra :) Kul att det går bra med GI. Jag och Ulla kör ju Sahlgrenska bajsdieten.. imorrn och tisdag är det BARA ananas.. tortyr! Tror jag ska gå över på lite GI sen. Gud vad söt Aline är! Kram på dig!

2009-02-22 @ 21:05:15
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: sofie

Va roligt =)

2009-02-23 @ 17:38:52
URL: http://s0fiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0