Den dåligaste dagen!

Den dåligaste dagen på hela veckan är söndag, för då åker oftast magnus till norge. Idag hade jag tur, för dom åker imorgon istället för att fixa massa grejer. Nu blir dom borta i två veckor igen, och sen förhoppningsvis kommer dom vara hemma ett tag.

Igår gjorde jag och sofie middag, malin fick också slinka in mellan stolarna!
Det blev tacogratäng.. Riktigt gott faktist. Senare på kvällen hyrde vi två filmer, en rysare och en komedi. Rysaren var väl sådär.. jag gillar egentligen inte att se såna filmer. Ser egentligen ingen anledning till varför man ska vilja bli rädd?? Helt sinnessjukt egentligen.
Komedin var också sådär, den började bra och jag gapskrattade så jag fick ont i magen, men det var typ det enda skrattet man fick till filmen. När 20 min hade gått bestämde vi oss för att helt enkelt titta på tv istället.

När nu magnus åker imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra, förhoppningsvis kommer emma hit och hälsar på, och då går ju tiden fortare!

Annars händer det inte så mycket för tillfället, jag tror jag måste hitta på något att göra om dagarna så det går fortare..
Eller förässten, jag håller tummarna för att jag får börja springvikka som personlig assistent, var på en träff i fredags och jag tror att det gick bra iallfall. Nu återstår det bara att se.. vore ju skönt att få komma ut några dagar per månad, dels för att få något att göra, och dels för att tjäna ihop lite mer pengar.

Kommentarer
Postat av: niclas

Gick ju bra med skapandet av din blogg ;P Tyckte den blev riktigt fin, nice, söt eller vad man ska säga - helt enkelt bra med andra ord :)



hare!

2009-02-03 @ 14:36:41
URL: http://niclasfredrixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0