arg tant!

haha, i morse fick jag mig ett riktigt gott skratt. Telefonen ringde, jag svarade och på andra sidan luren hörde jag en äldre kvinna prata och fråga efter någon som hette bo.
Tyvärr sa då jag, du har nog ringt fel. Men tanten var helt bombsäker att hon hade ringt rätt, och allt eftersom jag övertygade henne om att det verkligen var fel, blev hon argare och argare.

Tillslut var det bara negativt som kom ur hennes mun.. hemtjänsten var skit, dom kunde ingenting och gjorde inte sitt jobb, hon hade inte fått dom blöjor hon väntade på, blev arg på mig för att jag hade den nyaste telefonkatalogen, Och INTERNET, DET HÄR FÖRBASKADE INTERNET.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha rolig tant de där:P fin blogg du skaffat! kul å läsa!

hör av dig när du kommer till skell:D pusssssss

2009-02-11 @ 10:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0