Alla hjärtans dag

Altså, jag har tänkt på det där.. Det finns morsdag, farsdag, namnsdag och alla hjärtans dag. Fyra tillfällen att kanske "fira" litegrann.. men visst är det så att dom tog bort barnens dag ? Och varför det isf? Har inte barnen rätt att bli firad litegrann också?? Visst, dom har ju också namnsdag, men ändå.

Iallafall så ska jag, magnus, malin, oliver, morgan och sofie ut och äta idag. Vi får väl se vad det blir för smarrigt. En black and white för mig tack!


Jag hittade en rolig bild som vi tog i höstas. Det ser ut som att det är jag som har sladdat in på parkeringen, men det var bara en ren tillfällighet att jag valde just den platsen! Haha!


Jag håller på att bli galen på mitt hår. Jag kan inte sätta upp det i en svans, inte med klämmor heller. Antingen ser det ut som ett rufstufs, och ska det inte göra det så blir det att använda 10000 kg hårspray som jag nämnt tidigare.
Jag börjar fundera starkt på en hårförlängning!

Magnus är snart klar med toaletten också. Kommer lägga upp en bild sen när det är klart!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0