Åh!

Jag käääääääääämpar på med att äta nyttigt, och det blev faktist gi igen!
Hela veckan har gått jättebra, har inte varit nå vidare sugen på något gott faktist..
Jag lever väl mestadels på kött, fisk, kyckling, sallad, svamp och broccoli. För att inte glömma loka!!
Det är svårt att äta helt rätt,  utesluter man nästan alla kolhydrater måste det ju tas "igen" från någon annan front, så det blir altså på fett och protein!

Idag har jag ätit äggomelett och kassler till frukost, ett inte så gott mellanmål med avokado (det är för visso gott) men att blanda ner 1 msk olivolja, är INTE gott! Meeen jag måste ju om jag ska få i mig rätt mängd fett! Till lunch blev det kyckling, broccoli och hemmagjort gräddsås. Mellanmål efter det var en burk makrill och middag blev rostbiff, stekt svamp, två tomatskivor och tre skivor mozzarella. Inte så pjåkigt faktist!

Sådär såg mitt "jättegoda" mellanmål. Kladdigt och grisigt!

Just nu känns det som jag äter, äter och äter. Jag går då aldrig och är hungrig iallafall..

Mitt första delmål är att gå ner till samma vikt som för tre år sen.

Jag var väl inte precis trådsmal då heller, men kommer jag ner dit igen är jag nöjd. Helst av allt så ska 15 kg bort, och det innan sommaren!

jaja, vi får väl se vad som händer och sker.. Vägning och mätning imorgon iaf, kanske återkommer med resultat om dom var bra haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0